Ako je verovati istraživanjima, žene koje redovno konzumiraju pivo smanjuju rizik od osteoporoze
Grupa španskih istraživača sprovela je anketu na uzorku od 1 700 zdravih žena prosečne starosti od 48 godina o njihovim navikama konzumiranja alkoholnih pića. Zatim su im ultrazvukom pregledane kosti šake, zato što se na prstima uvek prvo pojave simptomi osteoporoze.
Kosti žena koje redovito konzumiraju pivo gušće su i čvršće, zaključak studije. To znači da te osobe imaju manje šanse da obole od osteoporoze. Suprotno uvreženom mišljenju, vina vrlo malo doprinose zaštiti od spomenute bolesti.
Veruje se takoer da visok nivo silikona koji se mogu pronaći u pivu usporavaju proces tanjenja kostiju, koje može dovesti do frakture. Pivo je ujedno bogato i fitoestrogenima, biljnom verzijom estrogena. Upravo oni održavaju kosti zdravima.